تک و توک

همه چیز از همه جا

تک و توک

همه چیز از همه جا

تخته نرد و صفحه شطرنج خاتم کاری 50 سانتی متری

تخته نرد و صفحه شطرنج خاتم کاری 50 سانتی متری یکی از صنایع دستی خاتم کاری اصفهان است که قابلیت کاربردی و تزئینی دارد. تخته نرد و صفحه شطرنج خاتم کاری شده می تواند لحظات دورهمی شادی را برای شما و اطرافیانتان بوجود آورد. تخته نرد و صفحه شطرنج خاتم اعلا 50 سانتی با بهترین کیفیت توسط هنرمندان اصفهانی طراحی و ساخته شده . امکان فروش تخته نرد در اصفهان و سایر شهرهای کشور از طریق اینترنت و تلفن وجود دارد. علاوه بر استفاده و بازی , خرید تخته نرد خاتم کاری می تواند زیبنده ویترین و دکور های شما باشد.  

تخته نرد و صفحه شطرنج خاتم کاری 50 سانتی متری تخته نرد و صفحه شطرنج خاتم کاری 50 سانتی متری

جنس تخته نرد و صفحه شطرنج خاتم کاری از چوب است. خاتم استفاده شده برای تزئین آن نیز از نوع خاتم چوبی است. کیفیت بالا و زیبایی آن باعث شده تا علاوه بر استفاده کاربردی بتوان به عنوان یک کالای زینتی نیز از آن بهره برد . ابعاد این تخته برد زیبا 50 * 50 سانتی متر می باشد.  

تخته نرد و صفحه شطرنج خاتم اعلا 50 سانتی تخته نرد و صفحه شطرنج خاتم اعلا 50 سانتی

به همراه این تخته نرد یک سری مهره با کیفیت با جعبه وجود دارد . برای بالابردن دوام و طول عمر تخته نرد بر زیر مهره ها پارچه ایی چسبانده شده تا در حین بازی و بر اثر اصطکاک بر سطح تخته خراشی بوجود نیاید. این تخته مهره شطرنج به همراه ندارد و برای بازی شطرنج بایستی مهره جدگانه سفارش دهید.

تخته نرد و صفحه شطرنج خاتم کتخته نرد و صفحه شطرنج خاتم کاری تخته نرد و صفحه شطرنج خاتم کاری

بوسیله لولاهایی که وسط تخته وجود دارد شما می توانید پس از بازی آن را از وسط تا کرده و در مکانی قرار دهید. برای این تخته کاوری تهیه شده که البته بایستی بصورت جداگانه سفارش داده شود. زیبایی این تخته بگونه ایی است که می توانید آن را بصورت کالای زینتی هم در معرض دید قرار دهید.

خرید تخته نرد خرید تخته نرد

کالای با کیفیت ایرانی می تواند برای سالیان دراز مورد استفاده و زیبنده منازل شما باشد . علاوه بر آن باعث رشد بهتر اقتصادی کشور و ایجاد اشتغال برای جوانان باشد. حمایت و بازی تخته و شطرنج با تخته نرد خاتم علاوه بر سرگرمی سالم برای دوستداران بازی های فکری , می تواند به صادرات محصولات صنایع دستی ایرانی کمک کند.  

فروش تخته نرد در اصفهان فروش تخته نرد در اصفهان

تخته نرد و صفحه شطرنج خاتم کاری ۵۰ سانتی متری تخته نرد و صفحه شطرنج خاتم کاری ۵۰ سانتی متری

  شناسه محصول: 901327

بازار مینا     BazareMina.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.