تک و توک

همه چیز از همه جا

تک و توک

همه چیز از همه جا

جعبه بشقاب 35 سانتی میناکاری

جعبه مخمل میناکاری از سری محصولات مکمل ظروف مینا است. جعبه بشقاب 35 سانتی میناکاری برای نگهداری انواع بشقاب های مینا مورد استفاده قرار می گیرد. جعبه بشقاب میناکاری ظاهر خوبی دارد و تنها با پیچیدن کاغذ کادو به دور آن قابل استفاده برای هدیه به دوستان و آشنایان می شود. همچنین از این جعبه در تیراژ بالا برای هدایای تبلیغاتی سازمانی و ارگانی استفاده می شود. قیمت خرید جعبه بشقاب مینا ارزان و در کنار ظروف نفیس صنایع دستی قابل توجیه است. رنگ های تیره مشکی و سرمه ایی باکس مخمل میناکاری تضاد زیبایی با رنگ های شاد بشقاب مینا بوجود می آورد که موجب جذابیت بیشتر آن می شود. جعبه مخمل بشقاب میناکاری کیفیت خوبی دارد و شما می توانید آن را به همراه هر بشقابی سفارش داده و در کمترین زمان در هر کجای کشور تحویل بگیرید.  

جعبه بشقاب 35 سانتی میناکاری جعبه بشقاب 35 سانتی میناکاری

جنس جعبه کادویی بشقاب میناکاری از چوب است که با پارچه ایی با طرح مخمل ( جیر ) روکش شده. برای پارچه معمولا از رنگ های تیره ایی مانند سرمه ایی و مشکی استفاده می شود تا جذابیت بیشتری به ظرف مینای داخل جعبه بدهد. قیمت جعبه بشقاب میناکاری مخمل ارزان و خرید آن برای ظروف نفیس میناکاری شده قابل توجیه است . در این جعبه مخمل میناکاری می توان انواع بشقاب های صنایع دستی به قطر 35 سانتی متر را قرار داد. ابعاد جعبه 8*36*36 سانتی متر است.  

جعبه مخمل میناکاری جعبه مخمل میناکاری

درب جعبه مخمل میناکاری بصورت لولایی تا 180 درجه باز و بسته می شود. تا شما براحتی قادر با گذاشتن و برداشتن ظروف در آن باشید. بشقاب مینا کاری با جعبه مخمل ظاهر بسیار زیباتری دارد. بر روی سطح بالایی جعیه شیشه کار شده تا از بیرون داخل جعبه قابل رویت باشد. محصولات صنایع دستی میناکاری اصفهان تنوع زیادی دارد. وجود جعبه و باکس های هدیه می تواند در انتخاب آنها تاثیر زیادی داشته باشد.  

جعبه بشقاب میناکاری جعبه بشقاب میناکاری

فروش میناکاری در تهران و سایر نقاط ایران نسبت به سال های قبل از استقبال بیشتری برخوردار بوده. وجود جعبه و باکس های هدیه برای استفاده از محصولات صنایع دستی خرید آنها را ساده تر می کند. شما می توانید در هر سطحی بصورت عمده ظروف و باکس های صنایع دستی را سفارش داده و از تخفیفات ویژه آنها نیز برخوردار شوید. بشقاب میناکاری 35 سانتی همراه با جعبه جیر و چوبی می تواند  نمونه ایی از محصولات صنایع دستی نفیس اصفهان باشد.

 

خرید جعبه بشقاب مینا خرید جعبه بشقاب مینا

صنایع دستی میناکاری اصفهان از کهن ترین هنرهای ایرانی با قدمت چند هزار ساله است که سینه به سینه نزد ما به امانت گذاشته شده. حمایت از صنایع دستی انگیزه ایی کافی برای آموزش و گسترش این حرفه به نسل های آینده بوجود خواهد آورد. محصولات با کیفیت ایرانی می توانند جایگزین بسیار خوبی بجای محصولات لوکس خارجی باشند تا علاوه بر جلوگیری از خروج ارز باعث ارز آوری برای اقتصاد ملی باشند.

باکس مخمل میناکاری باکس مخمل میناکاری

جعبه مخمل بشقاب میناکاری جعبه مخمل بشقاب میناکاری

  شناسه محصول: 901469

بازار مینا   BazareMina.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.