تک و توک

همه چیز از همه جا

تک و توک

همه چیز از همه جا

تابلو بشقاب میناکاری دور گرد

بشقاب میناکاری دور گرد 25 سانتی قاب مشبک از نمونه کارهای سبک کلاسیک صنایع دستی برای سلیقه های خاص مشتریان می باشد. زیبایی رنگ ها و طرح های بکار رفته در بشقاب میناکاری دور گرد می تواند شما با به یاد گنبدهای نیلگون اصفهان بیاندازد. در پشت و در یکی از زاویه های بشقاب میناکاری دور گرد قاب مشبک قلابی در نظر گرفته شده تا شما بتوانید براحتی آن را بر روی هر سطحی نصب کنید. بصورت پیش فرض شما می توانید بشقاب میناکاری قاب دار را بصورت لوزی بر روی دیوار قرار دهید اما می توانید بشقاب میناکاری لبه گرد را با چیدمان های دلخواه و سلیقه خود به هر شکلی نصب نمائید. بشقاب میناکاری دور گرد اثر دست بهترین هنرمندان میناکار اصفهانی است که هنر خود را در قالب رنگ و طرح زیبای مینا بر پیکر بی جان فلز ماندگار کرده اند.

بشقاب میناکاری دور گرد 25 سانتی قاب مشبک بشقاب میناکاری دور گرد 25 سانتی قاب مشبک

جنس بشقاب میناکاری دور گرد از مس مرغوب می باشد. این بشقاب توسط استادکار مینا با رنگ های مخصوص مینایی و طرح های سنتی به شکل ظروف میناکاری شده در آمده و برای ماندگاری بیشتر نقاشی در کوره های مخصوص با درجه حرارت بالا پخته شده. این امر باعث تشکیل لعاب براق و ضد آبی روی آن می گردد. قطر بشقاب 25 و ابعاد جعبه 35*35 سانتی متر است. وزن بشقاب به همراه جهبه مشبک در حدود 1300 گرم می باشد.  

بشقاب میناکاری دور گرد بشقاب میناکاری دور گرد

ظروف جعبه دار و قاب دار میناکاری و بطور مشخص بشقاب جعبه مشبک میناکاری گزینه های مناسبی برای هدیه دادن به دیگران می باشند. چرا که براحتی قابل هدیه دادن و نصب بر روی دیوار یا قرار دادن در دکور می باشند. بشقاب میناکاری دور گرد جعبه مشبک می تواند بصورت هدیه تبلیغاتی نفیسی برای پرسنل و مدیران سازمان ها و ارگان های خصوصی و دولتی در نظر گرفته شود.

بشقاب میناکاری دور گرد قاب مشبک بشقاب میناکاری دور گرد قاب مشبک

کیفیت بشقاب میناکاری دور گرد بسیار بالا می باشد بطوری که اگر بصورت صحیحی نگهدار شود برای سالیان سال زینت بخش منازل و دفاتر شما خواهد بود. هر گونه ضربه و فشار می تواند منجر به ترک خوردگی و ریختن لعاب بشقاب گردد. قاب میناکاری شده دست شما را برای چیدمان های زیباتر باز می گذارد.  

بشقاب میناکاری قاب دار بشقاب میناکاری قاب دار

حمایت از کالای با کیفیت ایرانی بجای محصولات لوکس خارجی نشان از اعتماد به نفس یک فرهنگ و ارزش محصولات هنری آن سرزمین دارد. علاوه بر موضوعات فرهنگی این مسئله باعث می گردد رشد اقتصادی بیشتری داشته باشیم که تاثیر آن در زندگی تک تک افراد جامعه قابل مشاهده خواهد بود.  

بشقاب میناکاری لبه گرد بشقاب میناکاری لبه گرد

بشقاب میناکاری دور گرد 25 سانتی قاب مشبک بشقاب میناکاری دور گرد 25 سانتی قاب مشبک

  شناسه محصول: 901290

بازار مینا    BazareMina.ir

بشقاب میناکاری طرح و ان یکاد

بشقاب میناکاری شده طرح و ان یکاد 20 سانتی متر را می توان جزء محصولات صنایع دستی مذهبی و قرآنی دسته بندی کرد. بشقاب مسی میناکاری طرح و ان یکاد حس زیبایی و معنویت خاصی به محیط پیرامون شما خواهد بخشید. بشقاب مسی میناکاری شده طرح و ان یکاد توسط بهترین هنرمندان میناکار اصفهان طراحی و ساخته شده و متناسب با تمام فضاهای دکوری شماست . استفاده هوشمندانه از هارمونی رنگ ها در طراحی بشقاب و ان یکاد باعث می شود حس آرامش و انرژی مثبت بیشتری به محیط پیرامون شما منتقل گردد. وجود بشقاب مینا کاری و ان یکاد در هر جایی باعث خیر و برکت بیشتری خواهد شد.  

بشقاب میناکاری شده طرح و ان یکاد 20 سانتی متر بشقاب میناکاری شده طرح و ان یکاد 20 سانتی متر

جنس بشقاب میناکاری شده و ان یکاد از مس برغوب و با نقاشی و طراحی بسیار زیبای استادانه مزین به آیه شریفه و ان یکاد گشته . قطر بشقاب 20 سانتی متر بوده که آن را مناسب برای قرار دادن بر روی دیوار و یا قرار دادن در دکورهای شخصی شما خواهد نمود.  

بشقاب مسی میناکاری طرح و ان یکاد بشقاب مسی میناکاری طرح و ان یکاد

همه از خواص آیه شریفه و ان یکاد مطلع هستند و از دیر باز تا کنون برای معتقدین به آن ,  آیه وان یکاد راه حل رهایی از چشم زخم می باشد. داشتن چنین بشقاب زیبایی برای هر مکان شخصی و کسب و کاری خالی از رحمت الهی نیست. (معنی آیه شریفه و ان یکاد : و همانا نزدیک است کافران هنگامی که قرآن را می‌شنوند، با [نگاه‌ها و] چشم‌هایشان تو را به زمین بزنند و می‌گویند: او مجنون است؛ حال آن‌که آن جز اندرزی برای جهانیان نیست.)  

بشقاب مسی میناکاری شده طرح و ان یکاد بشقاب مسی میناکاری شده طرح و ان یکاد

بدلیل اعتقاد مسلمانان به قرآن و مذهبی بودن اکثریت مردم ایران بشقاب میناکاری طرح و ان یکاد مورد بسیار مناسبی برای هدیه به دیگران است. شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی نیز می توانند آن را به عنوان هدایای تبلیغاتی برای پرسنل و مدیران خود در نظر داشته باشند.

بشقاب و ان یکاد بشقاب و ان یکاد

بدلیل وجود لعاب مینا در جداره خارجی علاوه بر زیبایی شما می توانید در صورت نیاز آن را با آب بشوئید البته هر گونه فشار و ضربه می تواند باعث آسیب دیدگی و ترک خوردن لعاب آن گردد.

بشقاب مینا کاری و ان یکاد بشقاب مینا کاری و ان یکاد

بشقاب میناکاری شده طرح و ان یکاد 20 سانتی متر بشقاب میناکاری شده طرح و ان یکاد 20 سانتی متر

  شناسه محصول: 901289

بازار مینا    BazareMina.ir

تابلو بشقاب میناکاری دور گرد

بشقاب میناکاری دور گرد 20 سانتی قاب مشبک می تواند یکی از ظروف زینتی خاص دکوراسیون شما باشد. اگر بشقاب مینا کاری لبه گرد با چیدمان زیبایی بر روی دیوار منزل یا محل کار شما نصب گردد , زیبایی خاصی به محیط پیرامون خود خواهد بخشید. قاب بشقاب میناکاری لبه گرد حال و هوای سنتی و فرهنگ اصیل ایرانی را در قالب رنگ ها و طرح هایی زیبا به تصویر می کشد. بشقاب میناکاری لبه گرد جعبه دار اثر دست بهترین هنرمندان اصفهانی است که پس از سال ها تجربه اثری زیبا مانند بشقاب میناکاری دور گرد را پیشکش علاقه مندان هنر های صنایع دستی خواهند نمود.  

بشقاب میناکاری دور گرد 20 سانتی قاب مشبک بشقاب میناکاری دور گرد 20 سانتی قاب مشبک

جنس بشقاب میناکاری دور گرد از فلز مس با پوشش رنگ های زیبای مینایی و طرح و هنر دست نقاشان ماهر اصفهانی است. این ظروف زیبا پس از نقاشی در کوره های مخصوص در طی فرایند های مشخصی در دمای بالا حرارت دیده تا لعابی براق و زیبا بر روی آن تشکیل گردد. قطط بشقاب 20 سانتی متر و ابعاد جعبه 25*25 سانتی متر است. وزن محصول در حدود 900 گرم می باشد.

بشقاب مینا کاری لبه گرد بشقاب مینا کاری لبه گرد

بشقاب مینا کاری لبه گرد مورد بسیار مناسبی برای هدیه دادن به دیگران است. البته می تواند به عنوان هدایای تبلیغاتی برای شرکت های خصوصی و ارگان های دولتی در نظر گرفته شود.

قاب بشقاب میناکاری لبه گرد قاب بشقاب میناکاری لبه گرد

بدلیل اینکه نقاشی ظروف با دست صورت می گیرد , طرح های زیبا و متنوع قاب بشقاب های مینا کاری از جمله ویژگیهای بارز آنهاست که دل هر علاقه مند به هنر اصیل ایرانی را خواهد برد.  

بشقاب میناکاری لبه گرد جعبه دار بشقاب میناکاری لبه گرد جعبه دار

ارزش دادن به هنر های ایرانی و صنایع دستی می تواند علاوه بر افتخار ملی و ترویج فرهنگ اصیل ایرانی باعث رشد اقتصادی کشور گردد که این امر در زندگی تک تک افراد جامعه قابل مشاهده خواهد بود.  

بشقاب میناکاری دور گرد بشقاب میناکاری دور گرد

بشقاب میناکاری دور گرد ۲۰ سانتی قاب مشبک بشقاب میناکاری دور گرد ۲۰ سانتی قاب مشبک

  شناسه محصول: 901288

بازار مینا    BazareMina.ir

تابلو بشقاب میناکاری 25 سانتی

قاب بشقاب میناکاری 25 سانتی از کارهای زیبای تلفیقی تزئینی صنایع دستی می باشد. برای زیباسازی فضاهای دکوری از بشقاب میناکاری قاب دار استفاده می گردد. قاب بشقاب میناکاری جعبه مشبک نمونه ایی از محصولات با کیفیت و لوکس دکوری برای زیباسازی سنتی دیوارها و مکان های شخصی و اداری است. بشقاب 25 سانتی میناکاری در یک قاب با پشت زمینه مشبک می تواند زیبایی و جلوه ایی خاص به محیط شما دهد تا همه چشم ها را خیره خود سازد. تضاد رنگ های روشن  و تیره بشقاب میناکاری قاب چوبی باعث جلوه و زیبایی خاصی شده تا فضایی دلنشین با دکوری شیک را برای شما تدایی کند.  

قاب بشقاب میناکاری 25 سانتی قاب بشقاب میناکاری 25 سانتی

جنس بشقاب میناکاری از مس بوده که با رنگ های زیبای مینایی توسط بهترین اساتید میناکار اصفهان به شکل بشقابی زیبایی در آمده. قطر این بشقاب 25 سانتیمتر و ابعاد قاب 35*35 سانتی متر می باشد. وزن این قاب مشبک در حدود 1300 گرم است.  

بشقاب میناکاری قاب دار بشقاب میناکاری قاب دار

قاب پشت مشبک میناکاری بسیار زیبا بوده و می تواند بر روی دیوار های با رنگ روشن جلوه ایی خاص به محیط ببخشد. البته شما می توانید برای زیبایی بیشتر چند قاب را با چیدمان های زیبای هنری کنار یکدیگر بر روی دیوار نصب کنید. قلاب آویز قاب در یکی از رئوس آن پشت قاب نصب شده تا بتوانید آن را به شکل لوزی و با ظاهری متفاوت نصب نمائید.  

قاب بشقاب میناکاری جعبه مشبک قاب بشقاب میناکاری جعبه مشبک

جنس قاب از پی وی سی PVC با طرح چوب می باشدو در صورت نیاز می توانید برای گردگیری و تمیز کردن از پارچه های نم دار استفاده نمائید ولی توصیه می گرد بلافاصله با پارچه تمیزی خشک شود.  

بشقاب 25 سانتی میناکاری بشقاب 25 سانتی میناکاری

بشقاب میناکاری قاب دار ظرفیت بسیار بالایی برای هدیه به دیگران دارد. شما می توانید آن را در مناسبت های مختلف به دوستان و اقوام خود هدیه دهید . این قاب زیبا برای دفاتر و شرکت ها نیز بسیار مناسب است و بصورت هدایای تبلیغاتی در سازمان ها و ارگان ها استفاده می گردد.  

بشقاب میناکاری قاب چوبی بشقاب میناکاری قاب چوبی

قاب بشقاب میناکاری 25 سانتی قاب بشقاب میناکاری 25 سانتی

  شناسه محصول: 901287

بازار مینا     BazareMina.ir

گلدان مس و پرداز

گلدان مس و میناکاری نمونه ایی از محصولات صادراتی میناکاری اصفهان می باشد. قیمت گلدان میناکاری بر اساس زمان و کار صرف شده استادکاران بر روی آن در نظر گرفته می شود. نقاشی استادانه گلدان میناکاری شده پرداز بگونه ایی است که در نگاه اول توجه بیننده را به خود جلب می نماید. این محصول از محصولات سفارشی و صادراتی با کیفیت بالا می باشد. قیمت گلدان میناکاری اصفهان با توجه به ظرافت و مرغوبیت محصول بسیار مناسب می باشد. خرید گلدان میناکاری برای مشتریان عزیز از تمامی نقاط ایران امکان پذیر بوده و در حداقل زمان ارسال می گردد.  

گلدان مس و میناکاری گلدان مس و میناکاری

جنس گلدان میناکاری از مس مرغوب و با کیفیت بوده که با رنگ های اصل مینا توسط بهترین اساتید میناکاری با نقوش گل شاه عباسی تزئین گشته. طی پروسه های مشخصی در کوره های مخصوص با دمای 600 الی 800 درجه سانتی گراد حرارت دیده و به ماندگاری و دوام و همچنین زیبایی خاصی رسیده. ارتفاع گلدان 17 و قطر بدنه در بیشترین حالت 6.5 و قطر پایه 5.5 سانتی متر می باشد. وزن این گلدان نفیس در حدود 300 گرم است.

قیمت گلدان میناکاری قیمت گلدان میناکاری

بدلیل لعاب دار بودن گلدان شما می توانید در صورت نیاز براحتی آن را بشوئید. البته توجه داشته باشید از مواد شوینده قوی و برس های زبر استفاده نکنید. هر گونه ضربه و فشار به ظروف میناکاری ممکن است باعث ترک خوردن و ریخته شدن لعاب آن گردد که آسیب دیدگی شدیدی برای آن به همراه خواهد داشت.  

گلدان میناکاری شده گلدان میناکاری شده

گلدان میناکاری صادراتی به اندازه ایی زیبا و با کیفیت است که شما می توانید به عنوان هدیه ایی ارزنده در مناسبت های مختلف به دوستان و یا اقوام خود بدهید. البته جفت بودن گلدان زیبایی بیشتری به همراه خواهد داشت و ما توصیه می کنیم بصورت جفت خریداری شود.

قیمت گلدان میناکاری اصفهان قیمت گلدان میناکاری اصفهان

هنر میناکاری از هنرهای قدیمی ایرانی است که در گذر زمان به ما رسیده . و ما موظف هستیم این هنر و سایر هنر های دستی ایرانی را بصورت صحیح به آیندگان منتقل نمائیم. حمایت از کالای ایرانی باعث می گردد اساتید هنرهای دستی دلگرم تر از قبل رسالت خود را انجام داده و فارغ از رشد صنایع دستی , اثرات مثبت آن در اقتصاد و زندگی تک تک افراد جامعه نمایان گردد.

خرید گلدان میناکاری خرید گلدان میناکاری

گلدان مس و میناکاری گلدان مس و میناکاری

 

  شناسه محصول: 901286

بازار مینا    BazareMina.ir