تک و توک

همه چیز از همه جا

تک و توک

همه چیز از همه جا

جعبه خاتم کاری شش ضلعی

جعبه خاتم کاری شش ضلعی از سری محصولات کاربردی صنایع دستی اصفهان است که برای نگهداری انواع اشیاء با ارزش مورد استفاده قرار می گیرد. ظاهر زیبای جعبه خاتم کاری شش ضلعی مخصوص جواهرات بگونه ایی است که لذت استفاده از آن را چند برابر می کند. داخل جعبه جواهرات شش ضلعی خاتم کاری پارچه ایی زیبا کار شده تا لطافت ویژه ایی داشته باشد. جعبه خاتم کاری اصفهان محصول هنر دست هنرمندان نصف جهان است. در ساخت جعبه خاتم کاری جواهرات از مرغوب ترین اجناس استفاده شده. فروش جعبه خاتم کاری در اصفهان و سایر نقاط کشور براحتی چند کلیک صورت میگیرد. خرید جعبه خاتم کاری در تهران نیز از طریق سایت صورت می پذیرد. قیمت جعبه جواهرات خاتم 6 ضلعی خاتم کاری ارزان و قابل تهیه برای عموم مشتریان می باشد.

جعبه خاتم کاری شش ضلعی مخصوص جواهرات جعبه خاتم کاری شش ضلعی مخصوص جواهرات

جنس جعبه از خاتم با کیفیت و چوب درخت راش است. ظاهر زیبای شش ضلعی آن حس خوبی به بیننده منتقل می کند. اندازه هر ضلع این جعبه 6 و ارتفاع آن 5.5 سانتی متر است. از این جعبه جواهرات خاتم کاری زیبا برای نگهداری انوع اشیا, با ارزش استفاده می گردد. داخل جعبه جواهرات خاتم کاری اصفهان پارچه ایی زیبا استفاده شده تا از خط و خش بر روی محتویات جعبه جلوگیری شود.

جعبه جواهرات شش ضلعی خاتم کاری جعبه جواهرات شش ضلعی خاتم کاری

خاتم کاری یکی از هنرهای دستی ایرانی است و ظروف خاتم کاری معمولا با اکثر سلیقه های هماهنگی دارد. جعبه خاتم کاری شده اصل اصفهان مخصوص جواهرات یکی از محصولات پر طرفدار برای خانم های عزیز است. کیفیت و زیبایی در قیمت جعبه خاتم کاری شده تاثیر زیادی دارد. بر روی این جعبه شش ضلعی خاتم کاری پس از ساخت نهایی لایه ایی لاکی پوشیده شده تا براقیت بیشتری به آن دهد همچنین این لایه محافظ خوبی برابر آب و رطوبت می باشد.

جعبه جواهرات خاتم 6 ضلعی خاتم کاری جعبه جواهرات خاتم 6 ضلعی خاتم کاری

جعبه جواهرات خاتم کاری شده علاوه بر فرهنگ ایرانی با فرهنگ های کشورهای دیگر نیز ارتباط خوبی برقرار کرده. سفارشات مشتریان خارج از کشور گواه بر این مدعاست و نشان از پذیرفتن حس اصالت آن برای استفاده های شخصی افراد می باشد. ارزش جعبه جواهرات خاتم کاری اصفهان به کار دست هنرمندان است که زمانی برای خلق آن صرف نموده و با ذوق هنری خود اثر ماندگار به یادگار گذاشته اند.  

جعبه خاتم کاری شش ضلعی جعبه خاتم کاری شش ضلعی

در پروسه ساخت محصولات صنایع دستی و بطور مشخص خاتم کاری افراد مختلفی مشغول به فعالیت می باشند. حمایت از کالای داخلی باکیفیت به انگیزه ایی برای فعالیت بهتر و ایجاد شور و شوق برای اشتغال جوانان می انجامد. نگاه متفاوت مسئولین برای توسعه بخش صادارت و اطلاع رسانی صحیح بخش خصوصی از عوامل مهم تاثیر گذار در صنایع دستی و صنعت گردشگری کشورمان می باشد.  

جعبه خاتم کاری جواهرات جعبه خاتم کاری جواهرات

جعبه خاتم کاری اصفهان جعبه خاتم کاری اصفهان

  شناسه محصول: 901451

بازار مینا     BazareMina.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.